Customer service

Apakah kaedah pembayaran yang disediakan ?
sucha hijab menawarkan pelbagai jenis Kaedah Pembayaran seperti yang ditunjukkan di bawah: -

 Invois / Cek / Offline Transfer Bank

Bank: Maybank
Akaun Bank: 153010823778
Nama Akaun : NUR SYAFIQAH BINTI MAT ZAHIT

Bank: CIMB
Akaun Bank: 03010114583521
Nama Akaun : NUR SYAFIQAH BINTI MAT ZAHIT

Selepas anda membuat pembayaran, sila hantar butir-butir pembayaran :
Nama Bank:
Tarikh Perbankan :
Masa Perbankan:
Rujukan Perbankan No:
Jumlah ammount anda telah membayar :
Tiada Pesanan Anda :

Anda boleh mengimbas dan email maklumat di atas ke Alamat E-mel: suchahijab@gmail.com atau sms ke no. 013-9412360

Nota: produk yang dibeli anda tidak akan dihantar sehingga kita mempunyai pengesahan ini.

Q. Bolehkah saya membatalkan pesanan yang sedia ada yang telah dibuat ?
Ya, hanya jika perintah itu adalah masih pada status belum selesai.

- Sila hantar e-mel kepada e-mel perkhidmatan pelanggan kami di suchahijab@gmail.com/ sms ke no. 013-9412360 dengan tajuk mesej " Permintaan untuk membatalkan perintah " untuk memberitahu kepada kami tentang perintah pembatalan itu.

- Pesanan yang berada dalam penghantaran atau dihantar tidak akan membatalkan.


Q. Apakah mata wang urus niaga produk ini ?
Semua produk mata wang urus niaga akan dilakukan dalam Ringgit Malaysia ( MYR)


S. Berapa lama penghantaran biasanya mengambil masa ?
Penghantaran biasanya akan mengambil masa kira-kira 2 atau 3 jam sehari bekerja. Jika barang-barang anda masih belum tiba, jangan bimbang. Sila membenarkan sekurang-kurangnya 1 - 5 hari bekerja untuk pesanan anda tiba bergantung kepada masa penghantaran anggaran yang diberikan pada produk anda.

S. Saya telah menerima item kerosakan. Apa perlu saya lakukan?
Sila hubungi pejabat kami pada waktu perniagaan biasa supaya kita boleh membuat catatan dalam akaun anda untuk diproses lebih cepat. Anda boleh kembali pembelian anda UNWORN , belum dicuci , tidak dipinda , keadaan diberi wewangian . Kami akan menghantar item gantian untuk produk yang sama dalam saiz yang sama , warna tertakluk kepada ketersediaan. Sekiranya perkara yang akan keluar dari stok, kami akan mengeluarkan bayaran balik tunai.


S. Saya masih mempunyai keraguan !
Maaf kerana kami tidak dapat untuk membantu keraguan anda di halaman FAQ. Sila hantar e-mel kepada suchahijab@gmail.com bagi kita untuk membantu keraguan anda.

Pulangan & Bayaran Balik Dasar

Kembali barang-barang / produk akan diperiksa dengan resit bersama-sama dan barang-barang yang perlu berada dalam keadaan yang baik. Pembungkusan juga perlu berada dalam keadaan asal dalam bekas penghantaran asal yang diterima. Jika barang / produk telah digunakan atau rosak oleh pelanggan, tidak akan ada apa-apa bayaran balik. Suci oleh Yatt Hamzah juga tidak akan bertanggungjawab jika penghantaran anda hilang semasa perjalanan pulang.

Jika ada apa-apa kesilapan kerana saiz atau apa-apa kerosakan, anda boleh mengembalikan pembelian anda UNWORN, belum dicuci, tidak dipinda, keadaan diberi wewangian. Anda perlu email kepada kami dalam tempoh 5 hari dari tarikh penerimaan perintah, dan mengembalikan barang-barang yang tidak diingini anda dalam masa 5 hari dari tarikh penerimaan produk anda. Kami akan menghantar item gantian untuk produk yang sama dalam saiz yang sama, warna tertakluk kepada ketersediaan. Sekiranya perkara yang akan keluar dari stok, kami akan mengeluarkan bayaran balik tunai.

Sila ambil perhatian bahawa mungkin terdapat perbezaan dalam warna item disebabkan oleh tetapan skrin komputer dan lampu studio. Sucha exclusive hijab menggambarkan semua perkara sebagai tepat yang mungkin. Pulangan kerana perbezaan warna tidak akan diterima.

Sila kembalikan pembelian anda ke alamat berikut:
sucha hijab
lot 319,lorong sarjan hassan,
kampung dangar 17000,
pasir mas,kelantan.


Sila hubungi kami di suchahijab@gmail.com atau 0139412360 jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau keraguan.

No comments:

Post a Comment